Publicat

Gameplay Animation MasterClass

Vineri, 16 noiembrie, de la ora 15:00, la CINETic

MasterClass adresat studenților și profesorilor UNATC București

Înscrieri: alexandra.blejan@unatc.ro

Gameplay Animation MasterClass se va apleca asupra procesului prin care echipa de animaţie Ubisoft a reuşit de livreze peste 300 de animaţii pentru jocul Assassin’s Creed Odyssey. Se va vorbi despre principiile care stau la baza animaţiei de joc în comparaţie cu animaţia de film, diferenţele şi avantajele celor două medii şi detalii despre interacţiunea unui animator cu animaţia motion capture. Toate acestea se adresează pasionaţilor de animaţie care poate se gândesc la o carieră în animaţie şi vor să afle ce presupune să fi animator de gameplay la Ubisoft.

Speakers

Matei Neagoe şi Mădălin Truica, gameplay animators la Ubisoft Bucureşti, lucrează în industria animaţiei de aproximativ  7 ani. Au început amândoi la animation workshop în 2011 respectiv 2013. La scurt timp după, s-au angajat la DSG visual effects and animation unde au continuat să lucreze timp de 4 ani la proiecte de animaţie pentru lungmetraje, scurtmetraje şi spoturi publicitare. În tot acest timp au lucrat şi ca freelanceri pe o varietate de alte proiecte, fie pentru clienţi, fie personale.

Fiecare din ei au o zonă de care sunt mai pasionaţi – Matei, absolvent al secţiei Grafică din cadrul UNARTE se consideră animator cu o înclinaţie spre tehnic şi organizare, interesându-l foarte mult tot ce ţine de eficientizarea pipe-line-ului şi de cum poţi scoate ceva foarte interesant folosind resurse limitate. Mădălin pe de altă parte – absolvent al secţiei de Design Grafic  se consideră un animator din punct de vedere artistic, apreciază foarte mult animaţia tradiţională şi este axat mai mult pe partea de appeal în ceea ce face.