Investiţii pentru viitorul dumneavoastră
Programul Operaţional Sectorial "Creşterea Competitivităţii Economice"
Centrul Internațional de Cercetare și Educație în Tehnologii Inovativ Creative – CINETic
Proiect cofinaţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională

Andrei UNGUREANU

Inginer programator

Academic interests

  • Tehnologii VR/AR/MR  
  • Machine/deep learning
  • Sensor fusion
  • Interactivitate audio-video

Proiecte de cercetare

Interesele mele actuale vizează aplicarea de metode de tip machine learning pentru evaluarea de date EEG (Electroencefalograma) și dezvoltarea de modele de tip machine learning și deep learning care să explice activitatea cortexului vizual uman. Un alt domeniu de interes este sensor fusion (cumularea de date redundante obținute cu ajutorul mai multor senzori într-un sistem care minimizează erorile) în domeniul dezvoltării de aplicații audio-vizuale

Atribuții de serviciu

În Laboratorul de interacțiune digitală de la CINETIC mă ocup cu dezvoltarea de medii virtuale și aplicații pentru echipamente de tip realitate virtuală  (Oculus, Gear VR) și pentru sistemul imersiv de tip CAVE (Computer Assisted Virtual Environment) folosind mediul de dezvoltare Unity 3D.

Background

Licență– Facultatea de Electronică, Telecomunicaţii şi Tehnologia Informaţiei, Universitatea Politehnică din București. Titlul lucrării de licență: “Clasificarea imaginilor digitale de tip portret pe baza vârstei și rasei“.

Masterat – PCON (Tehnologii multimedia pentru producţia de conţinut în domeniul audiovizualului şi comunicaţiilor), masterat interdisciplinar în cadrul Facultății de Electronică, Telecomunicaţii şi Tehnologia Informaţiei și al Universității Nationale de Artă Teatrală și Cinematografică. Titlul lucrării de disertație: “Recunoaşterea de gesture ale mâinii cu ajutorul unui senzor infraroşu”

Ca parte practică a lucrării de disertație am dezvoltat două aplicații de tip VR: una pentru învățarea a 24 de gesturi corespunzătoare limbajului dactil românesc și alta reprezentând un duel virtual de tip “Piatră, foarfecă, hârtie” între un jucător uman și calculator.

Alte interese personale vizează compoziţia, interpretarea, înregistrarea în condiţii de studio, mixarea şi masterizarea de muzică pop, electro şi indie-rock.

Proiecte

  • Aplicația „inimă holografică” pentru sistemul de tip realitate virtuală CAVE („Prima operație intervențională la inimă cu hologramă”), Bucureşti, 2018
  • Proiectul „Atinge” (experiențe interactive de tip realitate virtuală pentru Gear VR și Oculus Rift), București, 2018
  • Laboratorul audio imersiv 3D, workshopde tehnologii immersive multicanal, București, 2018
  • NOVA Lab, workshopde motion tracking și interactivitate audio-vizuală, București, 2018

Comentariile sunt închise.

Top