Investiţii pentru viitorul dumneavoastră
Programul Operaţional Sectorial "Creşterea Competitivităţii Economice"
Centrul Internațional de Cercetare și Educație în Tehnologii Inovativ Creative – CINETic
Proiect cofinaţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională

Mihai GHEORGHIU

Inginer de sunet

Direcții academice de interes

  • Audio

Atribuții de serviciu

La laboratorul CINETic LIS sut responsabil cu buna funcționare a echipamentului audio.

Execut înregistrări și post-procesare de voci, post-sincron, post-procesare audio în formatele 5.1, 7.1, Stereo și Ambisonic.

Sunt responsabil cu mentenanța tehnică și asistența audio. în laborator.

Background

Am absolvit un Master in Inginerie la Universitatea Politehnica din București.

Am lucrat mai bine de 30 de ani în domeniul audio și peste de 20 de ani în domeniul jocurilor audio. Am realizat design complet de sunet, mix de muzică și master pentru mai mult de 20 de mari de jocuri, printre care: Silent Hunter 3, 4 and 5, Blazing Angels 1 and 2, HAWX 1 and 2, Chess Master, Just Dance 4, Knights Arena. De asemenea, am lucrat la piese audio importante pentru jocurile Assassin’s Creed Rogue și Assassin’s Creed Syndicate. Am mixat și masterizat piese muzicale ale compozitorul Jason Graves pentru Silent Hunter 5 și ale compozitorului Tom Salta pentru jocurile HAWX.

Am cunoștinte muzicale profesioniste, cânt la clape, chitară, chitară bas și, ocazional, percuție. De asemenea, am abilități pentru tehnici de înregistrare pe teren.

Exemple ale lucrărilor mele: Sport Sedan ConceptThe Power of Ten MonthsMaking of Ten MonthsSilent Hunter 3Silent Hunter 4Silent Hunter 5Blazing Angels 1Blazing Angels 2H.A.W.X.1H.A.W.X. 2Knights Arena

Proiecte

  • Government of Children, documentar, 2019
  • Atinge, proiect VR, 2018-2019
  • 1916, teatru, 2018
  • Bicicleta roz, experiență VR, 2018
  • Odeon 360, film, 2018
  • Bucuresti 41, experiență VR, 2018

Comentariile sunt închise.

Top