Investiţii pentru viitorul dumneavoastră
Programul Operaţional Sectorial "Creşterea Competitivităţii Economice"
Centrul Internațional de Cercetare și Educație în Tehnologii Inovativ Creative – CINETic
Proiect cofinaţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională

The online casino ice casino is available to players in different languages. Payment of winnings received from bets is available only to the payment system, through which the bet was made. When requesting a withdrawal from the player may be required to undergo verification for the safe withdrawal of funds.

The best online ice casino casino for betting. The casino provides its players with a large choice on betting on various events. Players can follow the latest news of events, on the official website of the online casino. Also, the player will get a bonus for the first bet.

Legal online casino ice casino for betting on sporting events. When selecting the casino, the player gets a bonus and then can already choose the event to bet on. The online casino received high ratings on all selections: people's rating, reliability rating, odds, betting selection and cybersports betting rating.

Online casino betano with real bets on sporting events. For the convenience of its players, the casino provides access not only on the official website, but also in the mobile application. Gamblers can bet on their favorite sport, and watch the results in real time around the clock.

Legal betano online casino with sports betting. At the casino, players can go through a quick registration, get bonuses and promotional offers. Choose their favorite sport and make a bet. Withdrawal is available through the same payment system as the sports bet was made.

Sounds of growth: fungal-robotic-sounds

Atelier: Sounds of growth: fungal-robotic-sounds

cu Grigore Burloiu

10-13 august 2024 | CINETic UNATC Str. Tudor Arghezi 3b

Concept: În acest atelier trans-disciplinar, vom lucra cu sunet interactiv pentru a crea o instalație participativă bazată pe materiale vii, fabricare digitală, senzori, algoritmi evolutivi, care va fi expusă în curtea UNATC.

Descrierea atelierului: Pe parcursul unui atelier de 4 zile, participanții vor lucra la o instalație colaborativă de sunet interactiv folosind senzori de umiditate pentru a sonifica modele 3D vii generate prin algoritmi evolutivi, senzori de umiditate și sunet.

Participanții vor lucra cu senzori și design sonor și vor colabora cu participanții la atelierul “Sounds of growth: fungal-robotic-architecturecondus de Anca Horvath, creând sunet interactiv pentru modelele 3D impregnate cu miceliu, un material viu care a fost folosit în diverse proiecte de design în ultimul deceniu și care pare a fi un înlocuitor sustenabil pentru piele și unele materiale plastice, cum ar fi polistirenul. Pentru secțiunea de sunet, ne așteptăm la aproximativ 5 participanți. Participarea este gratuită prin înscrierea aici. La acceptarea în atelier, veți primi programul complet care se extinde pe parcursul întregii zile.

Elementele fabricate vor fi sonificate: senzorii de umiditate plasați în interiorul elementelor vor monitoriza nivelurile de apă ale miceliului. Aceste niveluri de apă vor fi utilizate pentru a crea o compoziție sonoră. În acest fel, tehnologia este folosită pentru a ajuta publicul să „asculte” natura, creând astfel o conexiune cu un material viu.

În munca noastră, vom investiga relațiile dintre tehnologie și natură ca model și material pentru artă și design, precum și modul în care computația reconfigurează diverse domenii creative, devenind un limbaj comun în producția artistică/culturală.

Atelierul este coordonat de Grigore Burloiu, designer de sunet și profesor la ITPMA, alături de atelierul coordonat de Anca Horvath, arhitect, cu sprijinul arhitectului Andrei Mitișor, care predă fabricarea digitală la masteratul ITPMA. Scopul atelierului este de a evidenția posibilitățile aduse de câmpuri compozite precum artă&tehnologie și artă&știință.

Participanții vor dobândi competențe în: senzori și calcul fizic, design de interacțiune sonoră. Vom lucra practic cu următoarele instrumente: senzori de umiditate, Arduino / Raspberry Pi, Max/MSP sau Pure Data.

NU SUNT NECESARE ABILITĂȚI SAU CUNOȘTINȚE ANTERIOARE [nu sunt necesare abilități anterioare de programare, modelare, fabricare digitală sau electronică pentru a participa la acest atelier]. Participanții sunt rugați să aducă propriile laptopuri cu software-ul Rhino3D* deja instalat.

Atelierul face parte din aniversarea a 7 ani de la înființarea programului de master ITPMA (Interactive Technologies for Performing and Media Arts MA)  la UNATC și este o ocazie de a afla mai multe despre program și procesul de admitere pentru 2024, AICI. Participarea candidaților potențiali la masteratul ITPMA în atelier va fi prioritizată. Puteți afla mai multe despre procesul de admitere aici https://admitere.unatc.ro/tehnologii-interactive-pentru-arte-performative-si-media/. 

Înscrierea pentru admitere este între 8 iulie și 6 septembrie.


#Fabricare digitală, #bio-materiale, #senzori, #design sonor, #algoritm evolutiv, #AI, #sustenabilitate, #trans-disciplinar, #artă&știință, #muzică&arhitectură, #artă&tehnologie


MENTORI

Anca Horvath este cercetător investigând relațiile dintre tehnologiile emergente, inclusiv designul computațional, fabricarea digitală, AI și biotehnologii, și practicile creative, precum și locul lor în contexte culturale mai largi. Anca folosește cercetarea bazată pe design ca principală metodologie de investigare, iar proiectele ei au acoperit o gamă largă de scopuri și scale – de la pantofi la design urban. Anca a obținut doctoratul în arhitectură în 2015 de la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca cu o teză intitulată: Arhitectură, Computație și Natură: Modele naturale vii și non-vii în arhitectura computațională. Anca a lucrat ca urbanist, arhitect și designer computațional în România și Danemarca, iar în ultimii 6 ani a fost afiliată la Laboratorul de Cercetare pentru Artă și Tehnologie (ReLate) la Universitatea Aalborg, predând cursuri de reprezentare digitală, fabricare digitală, design conceptual și design interactiv pentru diverse programe, inclusiv BA Art&Technology și MA Media Arts Cultures. În 2020, a fost numită Profesorul Anului de către studenții programului BA Art&Technology.

Andrei Mitișor este arhitect specializat în design 3D și prototipare. Printre lucrările sale notabile se numără decorurile pentru Dino Park Râșnov și festivaluri majore precum Untold, Saga și Electric Castle. În domeniul New Media, Andrei Mitișor a creat coregrafia de design de mișcare pentru robotul Kuka în spectacolul „Who am I?” și instalații precum „Grid,” expusă la RADAR, și mai recent „Multivers” la RDW 2022 sau iSPACE, unul dintre primele spații imersive românești.

Grigore Burloiu este lector la masteratul ITPMA la UNATC București, unde predă Codare Creativă, Sisteme Interactive Muzicale. Grigore dezvoltă sisteme pentru acompaniament expresiv și interactivitate în artă. A colaborat la lucrări prezentate internațional la Ars Electronica (AT), Vivid Festival (AU), Fete des Lumieres (FR), Prague Quadrennial of Performance Design and Space (CZ).

Comentariile sunt închise.

Top