NEXT ON STAGE. Perspective în scenografie
8-11 noiembrie 2021 │ conferință online
LINK UNIC DE LOGARE ZOOM: https://zoom.us/j/94956006172?pwd=bWpIUFRoUWhQM3RScGc0QnFldlhpQT09
Meeting ID: 949 5600 6172 // Passcode: 990932
NEXT ON STAGE. Perspective în scenografie este un eveniment inițiat de Laboratorul de design decor virtual și realitate augmentată din cadrul centrului de cercetare CINETic al UNATC București în parteneriat cu FNT – Festivalul National de Teatru, care își propune să analizeze situația actuală a scenografiei în România și încearcă să identifice soluții specifice ce pot îmbunătăți sistemul de creație și producție. Conferința urmărește să evidențieze aspecte ale poziției scenografului în cadrul echipei de creație și să dezbată relația acestuia cu ceilalți artiști ce contribuie la realizarea imaginii scenice, designeri de lumină sau video.
Conferința va cuprinde o serie de comunicări și intervenții ce vor dezbate concepte care stau la baza creației scenografice, implicit light și video design, dar mai ales metode și mijloace de a transforma aceste idei în realități scenice, fie ele fizice sau virtuale.
Deoarece scenografia este o artă ce balansează pe muchia dintre creație și execuție, un dialog între cei care conturează viitorul acestui domeniu, atât de important în teatru, devine extrem de valoros, mai ales astăzi, în contextul unei nesiguranțe generalizate.
Evenimentul este dedicat unei comunități artistice foarte active în cadrul spectacolului de teatru, dans, musical, operă, concerte sau instalații multimedia și urmărește recrearea conștiinței apartenenței acesteia la o breaslă recunoscută și organizată în structuri clare la nivel internațional.
ECHIPA DE ORGANIZARE A CONFERINȚEI NEXT ON STAGE
Coordonator: Adrian Damian
Curatori: Viorica Petrovici și Andrada Chiriac
Coordonator Laborator Design decor virtual și realitate augmentată: Iuliana Gherghescu
Project Management: Elena Belciu și Alexandra Bucălae
Asistent comunicare: Cristina Nițu
Filmări 360: Marius Hodea
PROGRAM
Luni, 8 noiembrie 2021
Sesiunea de dimineață 1 (15” + 5” Q&A) – CLICK AICI PENTRU LOGARE (ZOOM)
12:00 – 12:10 Deschiderea Conferinței
12:10 – 12:30 Prof. Ștefan Caragiu, UNATC București │Scenografia pas cu pas
12:30 – 12:50 Mădălina Sandu, alumna UNATC București │Tânărul scenograf aflat între două lumi
12:50 – 13:10 Miruna Croitoru, alumna UNATC București │Este sau nu școala conectată la mediul profesional
13:10 – 13:30 Andreea Tecla și Mădălina Niculae, alumnae UNATC București │Lucrul în echipă și parcursul de la studenție la teatrul profesionist
13:30 – 14:00 Pauză
Sesiunea de după-amiază 1 (15” + 5” Q&A) – CLICK AICI PENTRU LOGARE (ZOOM)
14:00 – 14:20 Irina Moscu, scenograf │De la spațiul gol la idee. De la buget înapoi la spațiul gol
14:20 – 14:40 Andrei Cozlac, video designer │Teatrul augmentat. Practici new media în contextul artelor performative
14:40 – 15:00 Tudor Prodan, scenograf │ Redefiniri
15:00 – 15:20 Corina Grămoșteanu, scenograf │ Costumul de operă
15:20 – 16:00 Pauză
16:00 – 17:00 KEYNOTE: Dragoș Buhagiar, Teatrul, o artă colectivă, sau cum se definește scenograful
Marți, 9 noiembrie 2021
Sesiunea de dimineață 2 (15” + 5” Q&A) – CLICK AICI PENTRU LOGARE (ZOOM)
11:00 – 11:10 Intro
11:10 – 11:30 Prof. Viorica Petrovici, UNARTE București │De ce scenografie?
11:30 – 11:50 Remus Gabor, alumnus UNARTE București │Scenografia Teatrului de Animație, un tărâm de explorat
11:50 – 12:10 Miruna Bălașa, alumna UNARTE București │ Scenografie de film versus scenografie de teatru
12:10 – 12:30 Francesca Cioancă, alumna UNARTE București │ Scenografia, arta reprezentării vizuale, de la ansamblu la detaliu
12:30 – 13:00 Pauză
Sesiunea de după-amiază 2 (15” + 5” Q&A) – CLICK AICI PENTRU LOGARE (ZOOM)
13:00 – 13:20 Cristina Milea, scenograf │Costumul hand-made în secolul vitezei
13:20 – 13:40 Alina Herescu, scenograf │Abordarea sistemică, integrativă și experiențială
13:40 – 14:00 Dilmana Yordanova, video designer │Scenografia extinsă
14:00 – 14:20 Cosmin Ardeleanu, scenograf │Despre scenografia frumoasă
14:20 – 15:00 Pauză
15:00 – 16:00 KEYNOTE: Carmencita Brojboiu, Scenograful – între un creator solitar și un lucrător din echipă
Miercuri, 10 noiembrie 2021
Sesiunea de dimineață 3 (15” + 5” Q&A) – CLICK AICI PENTRU LOGARE (ZOOM)
12:00 – 12:10 Intro
12:10 – 12:30 Prof. Judit Dobre-Kóthay, UAT Tg. Mureș │ Scenografia în școală. Reconfigurări
12:30 – 12:50 Anda Pop, alumna UAT Tg. Mureș │Cine? Unde? De ce?
12:50 – 13:10 Prof. arh. Cristia Chira, Universitatea „Ion Mincu” București │Relația dintre arhitectura de interior și scenografie – esențială pentru ambele arte, atât în practică, cât și în pedagogie
13:10 – 13:30 Raluca Alexandrescu, alumna Universitatea de Arhitectură și Urbanism „Ion Mincu” București și UNATC București │Arhitectură și scenografie
13:30 – 14:00 Pauză
Sesiunea de după-amiază 3 (15” + 5” Q&A) – CLICK AICI PENTRU LOGARE (ZOOM)
14:00 – 14:20 Iuliana Vîlsan, scenograf │ Artă vizuală / Limbaje teatrale
14:20 – 14:40 Mihai Păcurar, scenograf │ Prezența obiectelor în spațiu
14:40 – 15:00 Daniel Klinger, light designer │ Lighting design – întâlnirea tehnologiei cu artele
15:00 – 15:20 József Bartha, scenograf │ Între arta contemporană și scenografia contemporană
15:20 – 16:00 Pauză
16:00 – 17:00 KEYNOTE: Nic Ularu, Scenograf regizor sau regizor scenograf?
Joi, 11 noiembrie 2021
Grup de lucru NEXT ON STAGE
12:00 – 14:00 Toți invitații
CLICK AICI PENTRU LOGARE (ZOOM)
EXPOZIȚII DE SCENOGRAFIE

Expoziția de scenografie UNATC poate fi vizitată atât virtual cât și fizic, în spațiul expozițional al Teatrului Odeon (foaier Sala Studio), în perioada 6-14 noiembrie 2021, cu acces cu o oră înaintea spectacolelor programate în această sală.
Click AICI pentru a vedea un TUR VIRTUAL cu expoziția
Expoziția studenților Departamentului de Scenografie, Facultatea de Teatru, UNATC „I. L. Caragiale”
Combinarea schițelor cu machetele spectaculoase și costumele redă atmosfera profesionalismului impus de studenții Departamentului de Scenografie. La compunerea spațiului expozițional au contribuit studenții anul I Licență, coordonați de lector univ. dr. Maria Dore; studenții anului II Licență, coordonați de conf. univ. dr. Ștefan Caragiu și asistenții drd. Maria-Alexandra Ivan și drd. Mădălina Sandu; studenții anului III Licență, coordonați de lect. univ. dr. Imelda Jipa. Implicarea studenților de la Master, alături de participarea absolvenților, dovedește spiritul solidar cultivat în cadrul Departamentului de Scenografie, prin încurajarea colaborării generaților de scenografi. Întregul eveniment a fost organizat de directorul de Departament, prof. univ. dr. Ștefania Cenean, și de conf. univ. dr. Ștefan Caragiu și are ca scop promovarea performanțelor studenților și expunerea unor materiale calitative ce dezvăluie munca depusă de viitorii scenografi, în încercarea lor de continuă dezvoltare.
Studenții anului I Licență: Anda Lătărețu, Maria Constantin, Rebeca Coreisa, Alberto Ursache
Studenții anului II Licență: Marta Sersescu, Ilinca Gavriliță, Iulia Vișenescu, Alexia Dobre, Victor Pavel, Maria Ordean, Alexandra Secăreanu, Mara Bădică
Studenții anului III Licență: Emil Banea, Ioana Butnariu, Ștefana Chelaru, Ioana Groza, Elena Iorga, Valentina Ivorciuc, Maria Marcu, Daria Nicu, Theodor Niculae, Ana-Maria Obogeanu, Mălina Postelnicu, Sabina Resu, Ecaterina Tudosă, Patricia Zaroschi
Studenții anului I Masterat: Andreea Burlacu, Maria Pană, Clara Dumitrescu, Radu Ghiorghițoi
Studenții anului II Masterat: Lavinia Daduț, Cosmin Stancu, Daniel Mircea
Absolvenți: Nicoleta Ivan, Miruna Croitoru, Sarah Maria Gîtlan, Ana-Maria Condruz, Maria-Alexandra Ivan, Elisabeta Onoriu, Mădălina Sandu, Mădălina Niculae.

Expoziția de scenografie UNARTE poate fi vizitată atât virtual cât și fizic, în spațiul expozițional al Universității Naționale de Arte București, în perioada 6-14 noiembrie 2021.
Click AICI pentru a vedea un TUR VIRTUAL cu expoziția
SCENO este o expoziție colectivă care prezintă munca studenților din cadrul departamentului de Scenografie și Eveniment Artistic, UNARTE.
Această expoziție ilustrează diveristatea formelor prin care studenții sunt pregătiți pentru viitoarea lor profesie de scenograf. De la limbajul plastic de specialitate, la concepte de teatru și film, artă digitală, transpunere costum și instalație și multe altele, sunt etapele prin care trebuie să treacă un student în așa fel încât să aibă la îndemână tot ce are nevoie pentru realitatea muncii în domeniu.
Toate aceste exponate au fost realizate sub coordonarea profesorilor departamentului: Anca Albani, Doina Sibicianu, Adrian Lis, Andreea Popa, Roxana Ionescu, Viorica Petrovici și Cristian Niculescu.
La această expoziție au participat cu lucrări: Nicoleta Durbac, Maria Zaharia, Simona Gruia, Sarah Cristel, Anamaria Mincă, Ada Zachi, Anca Stăiculescu, Ana Udeanu, Carina Stoica, Kimberly Vintilă, Gabriela Vlădușel, Alina Anghel, Ionuț Răcoreanu, Andrada Adam, Avram Denisa, Andreea Burada, Mihaela Docuz, Cristina Călărașu.
KEYNOTES

KEYNOTE | Luni, 8 noiembrie 2021 | 16:00-17:00
DRAGOȘ BUHAGIAR, Teatrul, o artă colectivă, sau cum se definește scenograful
CLICK AICI PENTRU LOGARE (ZOOM)
Dragoş Buhagiar e unul dintre cei mai titraţi, premiaţi şi apreciaţi scenografi de teatru, operă și film, din România.
Premii
2019 – UNITER – Premiul pentru cea mai bună scenografie: „Povestea prinţesei deocheate”, regia Silviu Purcărete, Teatrul Național „Radu Stanca” Sibiu
2017 – UNITER – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Cafeneaua”, regia Silviu Purcărete, Teatrul Național „Vasile Alecsandri” din Iași
2017 – Festivalul Teatrelor Naționale din Pecs, Ungaria – Cele mai bune lumini: „În adâncuri”, regia Yuri Kordonsky, Teatrul Maghiar din Cluj Napoca
2015 – Festivalul de Dramaturgie Contemporană din Brașov – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Variațiuni pe modelul lui Kreapelin”, regia Alexandru Dabija, Teatrul Național „Vasile Alecsandri” Iași
2014 – UNITER – Cel mai bun spectacol: „Victor sau copiii la putere”, regia Silviu Purcărete, Teatrul Maghiar din Cluj Napoca
2013 – UNITER – Cel mai bun spectacol: „Călătoriile lui Gulliver”, scenariu de Silviu Purcărete, regia Silviu Purcărete, Teatrul Național „Radu Stanca” din Sibiu
2012 – Festivalul Comediei Românești – FestCO – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „D’ale Carnavalului”, regia Silviu Purcărete, Teatrul Național „Radu Stanca” din Sibiu
2012 – UNITER – Cel mai bun spectacol al anului: „Ultimele zile ale tinereții”, regia Yuri Kordonsky, Teatrul Național „Radu Stanca” din Sibiu
2011 – UNITER – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Shaking Shakespeare”, regia Alexandru Nica, Teatrul German din Timișoara
2011 – Festivalul Comediei Românești – FestCO – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „O noapte furtunoasă”, regia Alexandru Dabija, Teatrul Național „Vasile Alecsandri” din Iaşi
2011 – Festivalul Comediei Românești – FestCO – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Opinia Publică”, regia Cristian Teodor Popescu, Teatrul Național „Radu Stanca” din Sibiu
2008 – Asociația Internațională a Criticilor de Teatru – Scenograful anului
2007 – UNITER – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Elisaveta Bam”, regia Alexandru Tocilescu, Teatrul „Lucia Sturdza Bulandra” din București
2007 – UNITER – Cel mai bun spectacol al anului: „Elisaveta Bam”, regia Alexandru Tocilescu, Teatrul „Lucia Sturdza Bulandra” din București
2005 – Festivalul de Dramaturgie Contemporană din Brașov – Scenograful anului
2005 – UNITER – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Cum gândește Amy”, regia Cătălina Buzoianu, Teatrul Mic din București
2004 – UNITER – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Oblomov”, regia Alexandru Tocilescu, Teatrul „Lucia Sturdza Bulandra” din București
2004 – Uniunea Artiștilor Plastici din România – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Alchimistul”, regia Anca Maria Colțeanu, Teatrul Odeon din București
2003 – UNITER – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Alchimistul”, regia Anca Maria Colțeanu, Teatrul Odeon din București
2003 – UNITER – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Baal”, regia Dragoș Galgotiu, Teatrul Mic din București
2001 – Festivalul de Dramaturgie Contemporană din Brașov – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Saragosa 66 de zile”, regia Alexandru Dabija, Teatrul Odeon din București
2000 – Premiile Connex – Excelență și imagine
1997 – UNITER – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Băieții lui BossGrady”, regia Alexandru Dabija, Teatrul „Sică Alexandrescu” din Braşov
1997 – UNITER – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Chira Chiralina”, regia Cătălina Buzoianu, Teatrul „Maria Filotti” din Brăila
1996 – Asociația Internațională a Criticilor de Teatru – Scenograful anului
1996 – UNITER – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Roberto Zucco”, regia Felix Alexa, Teatrul Național București
1996 – UNITER – Premiul pentru cea mai bună scenografie și costume: „Orfanul Zhao”, regia Alexandru Dabija, Teatrul Național București
1996 – UNITER – Cel mai bun spectacolal anului: „Orfanul Zhao”, regia Alexandru Dabija, Teatrul Național București
1994 – Festivalul Național de Modă – Premiul întâi pentru creație de modă Haute Couture
1992 – Teatrul Național Festival – Cele mai bune costume pentru „Jacques și stăpânul lui”, regia Petre Bokor, Teatrul Mic București

KEYNOTE | Marți, 9 noiembrie 2021 | 15:00-16:00
CARMENCITA BROJBOIU, Scenograful – între un creator solitar și un lucrător din echipă
CLICK AICI PENTRU LOGARE (ZOOM)
M-am născut la malul mării de unde am plecat, scenograf „nomad” străbătând țara, apoi alte țări în căutarea „Tinereții fără Bătrânețe” a teatrului. Am cunoscut culturi diferite, stiluri de viață, stiluri de teatru, m-am adaptat încercând să creez imagini, spații, personaje, stări. În general caut să exprim ceea ce simt, gândesc și imaginez în legătură cu un text, operă, propunere teatrală… Să fiu cât mai sinceră și exactă în exprimare, să creez la rândul meu stări, emoții și gânduri prin ceea ce fac.
Colaborarea de lungă durată dintre regizor și scenograf reprezintă garanția unei experiențe artistice și creative comune, a unei echipe de creatori; această colaborare poate avea impact asupra procesului de realizare a spectacolului de teatru dar în ecuație mai sunt și ceilalți creatori parte din echipă (dramaturg, compozitor, coregraf, actorii). Procesul de creație este destul de complex, munca de documentare și încercările unor variante diferite de spațiu-decor necesită timp și comunicare.
Despre faza de incubație a unui proiect: aceasta diferă de la un proiect la altul; au fost spectacole la care am lucrat în faza de „pre-producție” (deci în faza de „documentare-concept-creație schițe”) câteva luni (uneori chiar 6 luni înainte) dar și proiecte la care am lucrat doar câteva săptămâni (2-4 săptămâni); asta înseamnă că trebuie să fii mereu „antrenat” să poți „lua startul” așa cum trebuie. Procesul de creație este mai degrabă un drum, o traiectorie pe care te înscrii, punctul de pornire fiind „micul sâmbure”, ideea-imagine de la care pornesc, apoi urmează punerea ei în „laboratorul de creație” alături de echipa de creatori (aici intrând regizor, compozitor, coregraf, light designer, actori etc), prinzând contur și substanță, mai apoi ajunge la echipa de producție, de care depinde realizarea practică a tuturor elementelor de decor, sceno-tehnică, costume, recuzită etc. În final se adună și se armonizează toate acestea pe scena/spațiul performativ unde din nou echipa de creatori vine cu partea sa de muncă, finalizând spectacolul în toate detaliile sale. … de fapt este un ÎNTREG la care muncește o echipă numeroasă de oameni. Cred că foarte, foarte importantă este comunicarea, modul în care ne armonizam creația unul cu celălalt pentru a avea un limbaj comun.
Teatrul este atelierul meu. Indiferent de teatrul în care mă aflu la un moment dat, relația mea cu el este una specială, diferită, particularizată; asta depinde mult de legătura care se creează între noi, de spațiu, atmosferă deci, și de oamenii care îl „populează”. Când lucrez efectiv într-o altă țară, alt spațiu, altă cultură, această experiență este foarte interesantă pentru că am ocazia să colaborez cu teatre și companii teatrale foarte diferite: este solicitant și ofertant să găsești un limbaj artistic comun și să vezi că arta/creația ta este valabilă, receptată și „funcționează” perfect acolo; eu cred că cea mai bună comunicare se poate face prin artă, este locul „comun” în care ne regăsim și ne întâlnim.
Scena este „simeza” mea, teatrul este „galeria”‚ spațiul meu expozițional, spectacolul care este văzut atât în repertoriul curent sau în turnee și festivaluri devine astfel, într-o oarecare măsură și „curator”; dar fără spectatori, lucrările mele rămân doar exponate anonime. Totuși scenografia este o artă efemeră, care există atâta timp cât există spectacolul; apoi din ea rămân doar frânturi disparate, imagini și senzații în memoria noastră.
Carmencita Brojboiu
Ca scenograf, cu un doctorat în Arte Plastice și Decorative, acordat de Universitatea de Artă și Design din Cluj-Napoca în anul 2012, titlul tezei fiind „Masca în teatrul modern (european în a doua jumătate a secolului XX) – semn și simbol” și cu o experiență de 30 de ani în teatru, Carmencita Brojboiu este interesată de toate formele de expresie teatrală, cu accent pe vizual: de la teatru dramatic la operă, de la dans la teatrul de păpuși.
A primit peste 20 de nominalizări și premii pentru scenografie, atât în România cât și la prestigioase festivaluri internaționale. A colaborat și continuă să colaboreze cu teatre importante din România și din străinătate (Bristol, Londra, Cardiff – Marea Britanie; Seoul – Coreea de Sud; Sankt Petersburg – Rusia; Praga – Cehia; Atena, Lamia – Grecia; Maribor – Slovenia; Zadar – Croația; Novi Sad – Serbia). Câteva nume de regizori cu care a lucrat/lucrează sunt: Andrei Șerban, Gábor Tompa, Yannis Margaritis (Grecia), Philip Osment (Marea Britanie), Robert Woodruff (SUA), Dominique Serrand (SUA), Michal Docekal (Republica Cehă), Matthias Langhoff (Franța-Germania) Robert Raponja (Croația), Ilan Ronen (Israel), Alexandru Dabija, Mihai Măniuțiu, Mona Chirilă, Felix Alexa, Cristi Juncu, Radu Nica, Alexandre Colpacci, Adrian Sitaru etc. De asemenea, a contribuit ca scenograf la spectacole de operă cu regizorii Andrei Șerban, Gigi Căciuleanu, Gábor Tompa, Vince Liotta (SUA) și alții. Carmencita Brojboiu a creat peste peste 150 de scenografii în teatru, operă și teatru de păpuși.
Timp de aproape 16 ani a făcut parte din compania Teatrului Maghiar de Stat din Cluj pentru care a semnat peste 70 de scenografii.

KEYNOTE | Miercuri, 10 noiembrie 2021 | 16:00-17:00
NIC ULARU, Scenograf regizor sau regizor scenograf?
CLICK AICI PENTRU LOGARE (ZOOM)
În ultimele decenii, asistăm la schimbări fundamentale în aspectele vizuale ale spectacolului de teatru, generate de noile tehnologii aplicate pe larg în toate zonele performing art-ului. Aceste schimbări tehnologice au afectat nu numai modul în care spectacolele sunt scrise, regizate, interpretate sau create vizual, dar și dinamica colaborării în realizarea lor. În forumurile internaționale de specialitate, a fost pus în discuție însuși conceptul de „Scenograf” și înlocuirea acestui termen cu acela de „Performing Designer”, care include o viziune de ansamblu a tuturor aspectelor vizuale ale spectacolului. Vom încerca să discutăm în această prezentare câteva din problemele cu care se confrunta teatrul contemporan, și redefinirea profesiilor „tradiționale” în nouă paradigmă.
Nic Ularu
Omul de teatru Nic Ularu are o activitate complexă ca scenograf, regizor și autor dramatic în SUA, Asia și Europa. Înainte de plecarea din România, Nic Ularu a fost scenograf la Televiziunea Română, la Studiourile Cinematografice – Buftea, la Casa de Filme Solaris Film, și la Teatrul Național din București. În anii ’80 și ’90, a colaborat cu majoritatea regizorilor importanți de teatru, televiziune și film din România printre care: Cătălina Buzoianu, Dan Micu, Alexandru Tocilescu, Silviu Purcărete, Dinu Cernescu, Horea Popescu, Dan Pița, Malvina Ursianu, Dan Necșulea, ș.a. În anul 1992 a fost distins cu Premiul de Scenografie al Uniunii Artiștilor Plastici din România. A fost timp de patru ani ales membru al board-ului Ligii Europene a Institutelor de Arte (ELIA). A predat scenografie în România (UNATC și UNArte), Germania, Suedia, Marea Britanie, Italia, Danemarca, Noua Zeelandă, Australia, Taiwan și Hong Kong. În SUA, profesorul universitar doctor Nic Ularu este Șeful Programelor de Master of Fine Arts la Departamentul de Teatru și Dans al Universității din Carolina de Sud, Columbia. În 2003, Nic Ularu a primit un prestigios premiu OBIE pentru realizări remarcabile în teatrul Off-Broadway din New York. Scenografiile artistului au apărut în Expozițiile Naționale SUA la Quadrienala de la Praga în 2007, 2003 și 1998. În 2005, Nic Ularu a fost co-designerul expoziției și a conceput posterul pentru World Stage Design Exhibition, Toronto – Canada. În 2007, a fost desemnat de Institutul de Tehnologie Teatrală al Statelor Unite ca designer și curator principal al Expoziției Naționale a SUA la Quadrienala de la Praga – 2007. Pe lângă activitatea internațională ca scenograf, Nic Ularu este dramaturg și regizor. Activitatea sa recentă ca dramaturg și regizor include peste 20 de spectacole la LaMaMa ETC – New York, Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, Teatrul Național Iași, și Teatrul Național Cluj. Spectacolului „Cealaltă Moarte a Ioanei D’Arc”, realizat la Teatrul Național din Cluj, la care a semnat regia și scenografia, i s-a decernat „Grand Prix” pentru cea mai bună producție teatrală la Festivalul Internațional de Teatru de la Belgrad.
SPEAKERS
























* Conferința va fi înregistrată integral, iar prin participare înțelegeți că veți fi filmat și dați organizatorilor acordul prealabil de a capta și utiliza imaginea.
** Pentru a fi acceptat în sesiune trebuie să vă treceți numele întreg înainte de a da join meeting.
Urmăriți evenimentul și aici:
UNATC: https://unatc.ro/devunatc/next-on-stage-perspective-in-scenografie/
FNT: https://fnt.ro/2021/next-on-stage-perspective-in-scenografie/
Facebook: https://fb.me/e/18aiyFn4A
Instagram: https://www.instagram.com/cinetic.unatc/